حﭜ مـن ٱۅڵـ نظږھ (нв ми ασℓ иzян)
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تيجي نلعب لعبه

تيجي نلعب لعبه Empty تيجي نلعب لعبه

مُساهمة من طرف alhbak السبت يناير 10, 2015 6:58 pm

هي: تيجي نلعب لعبه
هو: لعبه ايه
هي: هانعمل كأننا مش عارفين بعض لمدة 30 يوم
هو: وبعدين
هي: بعد 30 يوم هنبقي نشوف احنا شكلنا كان عامل ازاي من غير بعضينا
هو: ماشي * بعد 30 يوم الساعه 12 باليل رقمها اتصل بيه رد عليها
هو: ايه دا يا فندم انا شايف ان حضرتك مش قدرتي تستغني عني واحده غريبه: انا اسفه بس الرقم دا انا لاقيتو متسجل حبيبي وزوجي حتي النهايه
هو: في ايه
الغربيه: صاحبه التليفون دا عملت حادثه ولازم حد يجيليها المستشفي *
هو مرة واحده وقع علي الارض وافتكر كل ايامه معاهاوافتكر كل لحظاته وياهابعد ما راحلها المستشفى يشوفها متغطيه كلهادموعه بدأت تنزل بعد شوية الدكتور قاله البقاء لله دموعه بدأت تنهار وفجأه الممرضه بعتاله ورقة وبتقوله الورقه دي كانت في ايد المتوفيه هو: فتحها مكتوب فيها : حبيبي انهاردا تمينا 30 يوم وانا فعلا مش اقدر اعيش من غيرك اقرأ الجواب دا بقي كويس علشان تعرف اني بحبك اوي(وهيا مش عارفه انه هايكون اخر جواب) * بعد ما خلص الجواب بصلها والدموع في عيونه كأنها امطار وقالها انتي بتحبيني اوي بس انا بموت فيكي بس انا زعلان منك اهو انتي قولتي مش هاتسبينا خالص اهو انتي سبتيني اهو وبعديها و هوا رايح يدفنها حصلتله حادثه بالعربيه بتاعته في نفس المكان اللي هيا عملت حادثه فيه وهوا كمان مات الحب مش مجرد انك تقولها بحبك وخلاص الحب انك تكون معاها الحب انك تكون ليها الحب انك تعيش وتـــمـــوت بـــتـــحـــب فــيـهـا

––––•(-• الحباك •-)•––––
alhbak
alhbak
ﺂ̲ﻟ̲ﻣ̲ﺩ̲يےږ ﺂ̲ﻟ̲ﻋﺂ̲ﻣ̲
ﺂ̲ﻟ̲ﻣ̲ﺩ̲يےږ ﺂ̲ﻟ̲ﻋﺂ̲ﻣ̲

https://alhbak.rigala.net